Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11129
Title: Теоретичні основи підготовки маубутніх учителів для роботи з обдарованими учнями початкової школи
Authors: Коваленко, О.А.
Keywords: обдаровані учні
обдарованість
вчитель
початкова школа
gift
primary school
the gifted children
Issue Date: 2009
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Abstract: У статті характеризується сутність поняття "обдарованість" з позицій феноменологічного та й онтологічного підходів. Детально аналізуються вікові особливості молодих школярів і специфічні риси обдарованих учнів початкової школи. Розглядаються проблеми, які виникають під час роботи вчителя з обдарованими учнями
Description: The essence of the problem of natural gifts has been characterized in the article. The primary school children's age peculiarities and the gifted primary school children's specific features have been analysed profoundly. The reasons for the occurrence of difficulties in the process of work with the gifted children have been exposed, and the main recommendations as to overcoming them have been proposed
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11129
Appears in Collections:Випуск 5(155) - 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
коваленко.pdf159,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.