Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11051
Title: Анализ существующих способов создания интерфейса «языки формальных спецификаций — проблемно-ориентированные языки»
Other Titles: Analysis of existing methods of creating an interface "formal specification languages - problem-oriented languages"
Authors: Григорьев, А.В.
Морозова, О.В.
Keywords: проблемно-независимый язык
язык формальных спецификаций
язык проблемно-ориентированной САПР
CASE-технологии
база знаний
problem-independent language
formal specification language
the language problem-oriented CAD
CASE-technology knowledge base
Issue Date: 18-Nov-2011
Publisher: Донецкий национальний технический университет
Citation: А.В. Григорьев, О.В. Морозова. Анализ существующих способов создания интерфейса «языки формальных спецификаций — проблемно-ориентированные языки» // Наукові праці Донецького національного технічного університету, серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка»,вып. 14 (188), Донецк, ДонНТУ, 2011. – С.270-275.
Abstract: В работе выполнен анализ существующих методов организации интерфейсов «языки формальных спецификаций — проблемно-ориентированные языки». Определены достоинства и недостатки существующих методов с точки зрения задачи организации таких интерфейсов в инструментальной оболочке для построения интеллектуальных САПР. Предложена общая структура построения такого интерфейса
Description: In the analysis of existing methods of the interface "formal specification languages - problem-oriented languages." Identified strengths and weaknesses of existing methods in terms of organizing these interfaces in the shell tool for building intelligent CAD systems. A general framework for constructing such an interface.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11051
ISSN: 1996-1588
Appears in Collections:Випуск 14(188)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_05.pdf449,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.