Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10877
Title: Розробка критеріїв безпеки руху на чотирисмугових автомагістралях за інтенсивністю та складом руху
Other Titles: Разработка критериев безопасности движения на четырехполосных автомагистралях по интенсивности и составу движения
Development of the Traffic Safety Criteria on Four-Lane Highways on Intensity and Traffic Flow
Authors: Дудніков, Олександр Миколайович
Бабанін, Ігор Вікторович
Дудников, Александр Николаевич
Бабанин, Игорь Викторович
Dudnikov, O.M.
Babanin, I.V.
Keywords: АВТОМАГІСТРАЛЬ
ЗІТКНЕННЯ ПОБІЖНЕ
ЗМІНА СМУГИ
ІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУ
КРИТЕРІЙ ОЦІНКИ БЕЗПЕКИ
СКЛАД РУХУ
ШВИДКІСТЬ РУХУ
АВТОМАГИСТРАЛЬ
СТОЛКНОВЕНИЕ ПОПУТНОЕ
ИЗМЕНЕНИЕ ПОЛОСЫ
ИНТЕНСИВНОСТЬ ДВИЖЕНИЯ
КРИТЕРИЙ ОЦЕНКИ БЕЗОПАСНОСТИ
СОСТАВ ДВИЖЕНИЯ
СКОРОСТЬ ДВИЖЕНИЯ
HIGHWAY
COLLISION
LANE CHANGE
TRAFFIC INTENSITY
TRAFFIC SAFETY CRITERIA
TRAFFIC STRUCTURE
TRAFFIC SPEED
Issue Date: 18-Dec-2009
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Дудніков О.М. Розробка критеріїв безпеки руху на чотирисмугових автомагістралях за інтенсивністю та складом руху / О.М.Дудніков, І.В. Бабанін // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 149-156.
Abstract: Розглянуто проблему безпеки руху на автомагістралях, що мають чотири смуги руху. Запропоновано та обґрунтовано критерії оцінки безпеки руху на двох смугах одного напрямку ділянки автомагістралі за інтенсивністю та складом транспортних потоків за смугами. Експериментально перевірені математичні моделі виникнення побіжного зіткнення на ділянках автомагістралі під час виконання маневру зміни смугу руху з правої на ліву та з лівої на праву. Проведено експериментальний аналіз розроблених критеріїв безпеки руху для чотирисмугових автомагістралей.
Description: The problem of traffic safety on the highways with four lanes is considered. The estimation criteria of traffic safety on two lanes of one direction highway section on intensity and traffic flow structure is offered. The mathematical models of passing collision occurrence on the highway sections during maneuvering of the traffic lane change from right to left and vice versa are experimentally checked. The traffic safety criteria of four-lane highways are experimentally analyzed.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10877
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2009-9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дудников.pdf5,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.